Blogger Layouts

~ love do last forever ~

~ love do last forever ~

August 20, 2011

~ Kek Chocolate Chips Walnut ~

.. ~ for my sweet hummingbird ~ ..

25.05.2011 yang lepas ialah hari lahir si dia.. 
ingat lagi, masa 04.02.2011 dia datang dari jauh ke rumah saya dengan membawa 3 hadiah :)
inilah kali pertama saya menyambut hari lahir saya bersama seseorang yang bergelar "cinta sejati"..
dia datang tepat pada saat saya sedang bersedih disebabkan kucing tersayang, gegirl mati 2 hari sebelum hari lahir saya :(.. 
kehadiran dia menceriakan hati saya & untuk seketika saya tidak terlalu memikirkan tentang gegirl.. terima kasih syg.. ;)
gegirl masa sihat
gegirl masa sakit teruk
bila tiba hari hari lahir si dia, saya tak dapat pergi ke tempat dia untuk menyambut hari lahirnya..
jadi, saya pun mula menelefon Secret Recipe dan membuat tempahan kek untuk dihantar terus ke rumah dia pada hari lahirnya.. kek yang saya pilih ialah.. 
~ chocolate chips walnut cake ~



katanya, dalam masa 2, 3 hari sahaja kek ni dah habis dimakan oleh dia & ahli keluarganya :)
Alhamdulillah..mujur dia suka kek ni :) inilah kali pertama saya tempah kek untuk orang :). 





No comments:

Post a Comment